Exercise




Assalammualikum

Firstly,nak menjerit dulu
ARGHH!!!!RINDUNYE BERBLOGGING
haha
Dah bersawang-sawang blog aku
Eceh-ceh ceh .. Nipu je tau

Cuti sekolah dah lama start .. dah nak habis dah
Tapi homework perghh!!! bertimbun-timbun,berbukit-bukit,berkilo-kilo belum buat
Tapi bukan nak cakap pasal Homework lagi
Mestilah pasal Exersice
Saya suka Exercise .. Sapa malas .. Ishh ,, ishh , ishh
Kenapa malas sangat .. Jagalah sikit kesihatan tu
Jangan tau diet je
Kerja taknak makan je sebab nak kurus
Patutnye jogging ke .. ape ke ... itu ke ini ke
Jangan jugak tahu makan je
Jogging harapan
Ada jugak yang dah kurus tak payah jogging
Uish!! korang tak tau kolestrol kat dalam badan korang tu berlapis-apis ,, ber ber ber banyak la
Ha!!my besties NAD
Kurus pun kene exercise yer

Jangan cakap tak tahu nak exersice
Kalau tak tahu .Meh teacher ajo .. hehe
GurAU JE .. meh saya ajo




  • Jongging : Paling saya suka sebab dapat tenaga , kuat kan kaki , kurang kan lemak dan kolestrol
  • Petua : Syahirah atlet sekolah saya ,, masa pergi jogging dengan dia .. die bagi petua untuk kuatkan stamina .. example macam Jogging naik turun bukit berulang kali
  • P/S : Sorry gambar macam lari pecut je..hehe





  • Senaman ringan je : Boleh buat dekat rumah , depan tv , pagi-pagi bangun tengok tv ada ajar
  • Petua : Selalulah tengok astro ARENA sebab pemain bola ada tunjuk senaman yang boleh melegakan badan dari keletihan
  • P/S : saya selalu tengok astro ARENA



Okey la .. Ucapan terakhir untuk entry kali ni ialah

''Rajin-rajinlah bersenam ,, untuk menjaga kesihatan dan kebaikan jika bersenam korang akan cergas .. boleh jadi atlet macam ERAH (buddyz saya)..dan thanks to Erah sebab erah tolong saya bersenam untuk mencapai SALAH SATU azam saya tahun ni example TOP 15 ROADRUN .. memang tahun ni nak kan pingat tu .. seriously .. ''


""Dalam hati berbicara .. rindu kat nad .. die balik kampung''

BYE
CABUT DULU