Spent time with my Lovely Auntie forever Young



Assalammualaikum

Haru nie spend time with my Acu ,, Eqin ... She awesome
huhu

Apekah kesahnye ..
Oke .. slow talk jap..

Today saya tak pergi sekolah semata-mata ikut asu saya pergi interview ..
Exited sangat ikut asu pergi ,
Nervous pulak saya .. lebih-lebih pulak dari asu saya .. padahal nak pergi khusus interview free je .. haha

Apepon ,, saya mendoakan asu supaya dapat keje tu ..

Lagi satu ... office nie awesome tau ,, bukan maccam office biase .. mcm duduk dlm kotak petak je .. nie office tapi mcm rumah banglo .. Kalo kerja kat situ .. mmg feel pergi bercuti kat calet tapi banglo ...

Habis je interview tu .. ape lagi .. Asu bawak round town la...
Tapi lagi best masa kat Tasek Busut ... Indah sungguh .. lama dah tak pergi ..Tapi saya rindu Chatime .. Yummy ... Capucchino topping Bubble ye abang hancem .. Muahahaha
Selalu beli kat Mokkja or Chatime je .. Coolblog jarang lak ..

Okeyh!!tau la arini saya tak datang sekolah .. but .. but .. perlu ke saya terjumpa kawan kelas saya
Si Punei and Dinesh ... Die dah la panggil saya mcm nie "Woi ! Gangster" ... oke .. tau saya garang!!!
Bile malam .. jumpa Qayyum ... tye die pasal sekolah .. pastu tye pasal rambut die .. Hahaha ... Kene cut jugak seven die tu .... Kemas rambut die .. haha

Uihh!!Satu lagi bende yg buat meh happy sgt ..
Maybe you ollls don't trust meyh ..
Saya dapat motor sendiri .. walaupun takde lesen lagi ,, and meyh pendek ...
Disebabkan saya nie kechik je orangnye .. Saya pilih sekadar motor Ego ..Tapi saya pilih la keluaran terbaru .. "EGO S" ..
Design bole tahan la kowt!!!!
Warna putih purple .. awesome.. tapi atas nama mama saya .
Mama saya cakap
"Nie bukan moto kakak ,, nie moto mama"
and saya jawab ape
"Alaaaa .. penat kakak pilih ..."
Hahha ... kidding je .. moto nie mmg beli khas for meyh .. tapi sharing is charing ..
Lagi pon adik saya Safie .. Form 2 dah dapat moto sdiri ... moto gune class lagi .. saye ckp mcm nieyh dekat adik saye
"Kakak pon dpat moto biase ,, ko dah pakai moto class ..."
Walaupun saya tau gune moto class .. tapi dah serik dah bile excident mse bwk moto adek saye tuh!!
Angkara kucing omeyy yang sesuka hati lintas jalan .. aku yg tergolek di tengah jalan ,, naseb side mirror je patah .. kalau tulang saya patah .. abis la ...

Dah la ... saya nie pon update post tgh malam ... Esok dah nak pergi sekolah ... Hari ni dah la ponteng sekolah .. Hehehe ... Tapi yang bad nye .. Cikgu Nasir cari saya sebab tak setel kan lagi rombongan ... Esok setel lah !!! Oke bye semua ..Hope you all happy bace entry saya ...Good night !!!







No comments: