Candidate after SPM




Yeah!! Malaysia menang .. Terbaek lah !! Padan muke ,, Dah la minah Indon kat Tweet siang tadi berlagak nak mampos ,, Sekarang ko punye garuda da kene baham terok 2-0 .. Ambek ko



Memang puas hati gile arh ! Die dah la kutuk Malaysia ,, Kutuk agama kita, Palerstin . Macam-macam la . Iskh !! Harap belaja je kat Aus .. Tapi otak cetek . Aku pon tak pasti ni Tweet FAKE  or betol .Tapi ni yang aku tak suke , Malaysia dah menang .. Bole pulak tweet macam nie . AKU SANGGUP BOGEL DEMI MEMILIKI WAN ZACK HAIKAL!Die pon tak nak kat ko , Gile ape perempuan murahan ke budak perempuan nie .Memang tak la kalo nak follow tweet die . Kalau aku follow die dah macam persekutuan bohsia sangap jantan .. Ha ! Ambek ko . Aku tak nak cakap macamII ,, Tapi perkara ni boleh memalukan dan menjatuhkan maruah Malaysia . Nanti Malaysia n di cop sebagai negara yang tiada maruah  or something yang bad .Gambar ni bukan aku yang punya , Lupa pulak ambek kat sape ,, Papepon .. Kredit je la ,, hehe


Next
Hari last exam . kte orang buat photoshoot ,, Ao kadar je.Reunion nanti baru betolII .. Malam tue , Aku , Erah , Paen , Qayyum , Esham , Hanez , Hakim , Elter , Luqman and Aepul plan pergi Fun fair , LastII tak bukak lagi , So kami pergi lah karok , Malam tue Web Cam dengan Adek angkat aku Ain Sofea . Yang kepale die tutup colour merah tue , Cute sangat . 




Saye tutup muke . Elter jangan la snap . Mangkok betol


Saya tengah pandang belakang . Ade someone tarik tudung saya , Sampai hati kacau saya nak pose maut ni 


Boy yang laen tak sempat nak cakap , da blah .


Hakim , Aku tengah snap ni , Why datang depan , Pergi sana ngan dieorang la . LOL


Wanie first time lompat kat skolah melainkan acara lompat tinggi .. huhu






Me with Erah

Anyway , Esok ade event kat rumah Qyela Emily .. Huhu . Tema kenduri kendara .. Hihi  memang kenduri pon . Malam nie overnite kat rumah Qyela Emilly . Karaoke sampai anak tekak terkeluar ,, haha .

Oke
BYE 



No comments: